Je pakket zal verstuurd worden via DHL

Verzendinformatie

Tarieven voor

Nederland

  • Brievenbuspakket € 4.95
  • Pakket tot 10 kg afgeleverd bij DHL servicepunt € 5.50
  • Pakket tot 10 kg thuisbezorgd € 6.75
  • Pakket tot 20 kg afgeleverd bij een DHL servicepunt € 8.50
  • Pakket tussen 10 en 20 kg € 9.75

 

  • Verzekerd versturen € 2.95 (bij schade of verlies van je pakket kun je de waarde terugvorderen tot maximaal € 500.00)
  • Pakket niet leveren bij de buren € 0.95
Tarieven voor

België

  • Pakket to 2 kg € 10.00
  • Pakket tot 5 kg € 13.00
  • Pakket tot 10 kg € 15.00
  • Pakket tot 20 kg € 18.00

  • Verzekerd versturen € 1.50 ( bij schade of verlies van je pakket kun je de waarde terugvorderen tot maximaal € 500.00)
Tarieven voor

Duitsland

  • Pakket to 2 kg € 11.00
  • Pakket tot 5 kg € 20.00
  • Pakket tot 10 kg € 25.00
  • Pakket tot 20 kg € 34.00

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 geplaatst, dan zullen we deze dezelfde dag of uiterlijk de dag daarna op de post doen.
Houd rekening met 1 a 2 werkdagen verzendtijd.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Dat kan natuurlijk gebeuren.

Terugsturen is mogelijk binnen 14 kalenderdagen, mits het artikel voorzien van de bon, in originele staat, ongedragen en voorzien van het prijslabel is. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben. Producten kunnen worden geretourneerd naar het volgende adres:

To Cato Concept Store
Dokter H. De Vriesplein 2
4241 BW Arkel
t.a.v. Retour webshop

Redenen om de retouren niet te accepteren.

  • Wanneer het product gedragen of beschadigd is, kunnen wij deze niet terug nemen.
  • Oorbellen kunnen wegens hygiëne na openen van de gesealde sticker niet meer retour worden gestuurd.
  • Wanneer het product niet compleet met bij behorende verpakking wordt terug gestuurd.

Mijn artikel is beschadigd of verkeerd geleverd

Dat is vervelend! Neem zo snel mogelijk contact met ons op via mail:  [email protected]

Nadat wij jouw mailtje hebben ontvangen, zullen we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. We zullen dan uiteraard geen verzendkosten in rekening brengen.

Kan mijn order ingepakt worden als cadeau?

Dat kan zeker, heel leuk zelfs! Geef dat aan tijdens het afrekenen bij de opmerkingen.